Matcharenan – Hur gick det?

Glödlampa på bakgrund som spelar på teknik

I november 2021 publicerades åtta behov från fyra kommuner på vår hemsida (http://allagehub.se/matcharenan/).

Under två veckor hade företag möjlighet att anmäla in produkt/tjänst som matchade kommunernas behovsformuleringar. Sammanlagt inkom det 25 lösningar som kommunerna har fått ta del av. Nästa steg i processen är att kommunen väljer ut företag som de kontaktar inför nästa steg, fortsatt dialog, som i sin tur kan leda till ett test av företagets produkt/tjänst.  I början av mars kommer fler behov från pågående testmiljöer inom testbädden AllAgeHub att publiceras på hemsidan. Håll utkik!

Dela på facebook
Dela på Facebook
Dela på twitter
Dela på Twitter
Dela på linkedin
Dela på Linkdin

Relaterade nyheter

Bild på ett halvfärdigt pussel

Välkommen till nätverksträff 3 februari!

Välkommen på nätverksträff torsdagen den 3 februari 2022 klockan 9.00–10.00. Aktuellt från länsnivå – VästKom berättar VästKom – De fyra kommunalförbundens och de 49 kommunerna i Västra Götalands samorganisation berättar

Utsmyckningsbild med jultema

Halvtid för Testbädden AllAgeHub

AllAgeHub utgör en användardriven testbädd vilket innebär att det är utifrån användarens behov som olika lösningar sökes. Identifierade dokumenterade behov matchas på olika sätt med näringslivets produkter och tjänster. Målet

Scroll to Top